DISPARE un cunoscut magazin din Romania


Mutare de proporții pe piața de retail! Un cunoscut retailer din România va fi îngropat definitiv. La 10 mai, acesta va fi înlocuit. Se dorește crearea unui nou gigant pe această piață.

Fostul magazin Mr. Bricolage din București, situat pe Calea Vitan, a fost îngropat definitiv. La 10 mai, compania Arabesque lansează MatHaus. Astfel, apare un nou retailer pe piața din Capitală.

După o experiență de 25 de ani în furnizarea de materiale de construcții și servicii către marii constructori din România, Arabesque intră în segmentul de retail, gama de produse MatHaus fiind special concepută astfel încât să asigure toate materialele de care ar avea nevoie clienții săi pentru orice proiect de renovare, reparație sau construcție, anunţă compania.

„Magazinul pune la dispoziția clienților săi peste 25.000 de produse, de la materiale de construcții și finisaje, la instalații sanitare, termice și electrice, gresie, faianță, parchet, scule și unelte de calitate la cele mai bune prețuri, oferta fiind completată, bineînțeles, de consiliere tehnică pentru produsele și tehnologiile nou-apărute și, nu în ultimul rând, promptitudine și rapiditate în livrări.

Serviciile asigurate cuprind consiliere tehnică de specialitate, fasonare și debitarea oțelului beton, colorare a vopselelor și tencuielilor decorative, decupare și cantuire panouri PAL și transport. MatHaus este brandul de retail al lui Arabesque, cel mai mare furnizor de materiale de construcții din România!

MatHaus este dedicat tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit! Este magazinul oamenilor puși pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuințe sau de construcția și amenajarea unei case. Cele 7 magazine de retail MatHaus se alătura rețelei de 20 de depozite dezvoltată de Arabesque în România”, mai precizează oficialii MatHaus.

Cel mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje din România, este o companie românească fondată în 1994 de către omul de afaceri Cezar Rapotan.

Arabesque investește în permanență în mobilitatea și pregătirea forței de vânzări, în dezvoltarea de aplicații și sisteme IT pentru optimizarea operațiunilor, în extinderea flotei de transport, în așa fel iincat să răspundă prompt asteptărilor partenerilor din sectorul B2B, în care activează de mai bine de 20 de ani, dar și clienților din sectorul de retail, cărora li se adresează prin noul brand Mathaus.

Arabesque are, în prezent, peste 2700 de angajați în România, o rețea de 38 centre comerciale și depozite în România, Ucraina, Bulgaria și Republica Moldova iar forță logistică este asigurată de cele peste 1000 de camioane specializate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *